lørdag 19. juli 2014

"IN LOVE" ...med noe smått & blått !

Ja det er nettopp det jeg er ....i min lille nye franske blå benk :) Etter at jeg fikk den i hus tar jeg meg til stadighet å gå å beundre både form og farge på den lille skatten. Jeg fant den hos Gammel Kjærlighet og kjente umiddelbart at den skulle få være med hjem :) Som dere vet lar jeg meg inspirere av farger og dagens innlegg er inspirert av denne franske BLÅ!
  Med blomster fra eng og egen hage fikk vi ordnet en søt og sommerlig bukett i blå og lilla og rosa nyanser.









Nettopp slike detaljer som dette er det som gjør denne lille benken så helt spesiell...dreide bein og snirkler... og selfølgelig fargen...er det rart jeg er in LOVE :)
Søteste sommersko er kjøpt i London , jammen har jeg lagt min elsk på de også ....:)





Går inn i min aller siste ferieuke nå og den skal brukes meget godt kan jeg fortelle :)  Har også tatt meg fri fra butikken neste helg og er tilbake i Brevik 2 august,kl 11-14.
Vi ses snart igjen alle sammen og TAKK for de vakreste tilbakemeldinger her inne og på facebook siden Vibeke Design. Jeg blir bare varm i hjertet av dere alle sammen !Jeg sier det gjerne igjen...og igjen... jeg har bare de fiiiineste følgere som finnes :)


              SOMMERKLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. sehr süße dekoration!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  2. åååh, jeg får jo helt hjertebank av de lekre bildene dine!
    Du er helt råååå til å style og fotografere Vibeke!

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  3. What a gorgeous shade of blue! I can see why you fell in love with this bench.

    SvarSlett
  4. DÅNE og hei;))
    Jeg er in LOVE.......I bloggen din!
    Gu hvor fine bilder kjære.
    Ja jeg og får hjertebank her jeg sitter i varmen.
    Vi har jobbet i hagen i steikende sol......puh....så nå er det litt hvile i skyggen.
    Vi er vel hjemme fra vakre Sopot!
    Å vi har hatt det SÅ fint;)

    Nydelig innlegg under her også min venn.
    Tror jeg må blogge litt snart!

    GOOOD klem fra Bergen.

    SvarSlett
  5. Gorgeous! Love that shade of blue. So pretty.
    Kris

    SvarSlett
  6. Very beatiful colours and pictures are always awsome <3

    SvarSlett
  7. Tak for kigget .... Flot blog du har..
    Klem Susanne

    SvarSlett
  8. Love at first sight for me as well. I noticed the beauty of the Bleu bench right away! It is captivating and so love it's legs as well. I could so find a place for this bench and wish it had been a treasured find of mine.

    Love the vignette of wild flowers and garden pieces.
    It's all so inspiring to me.

    Xx
    See you soon.

    Dore

    SvarSlett
  9. What a beautiful blue bench! I absolutely understand what you are writing about. Simply LOVE ♥ Alexandra
    PS: are you also posting on Instagram?

    SvarSlett
  10. Vilken otroligt vacker blå färg! Den färgen kommer mer och mer här hemma hos mig men det ska vara "rätt" blå, hi hi...
    Jättefina bilder - som vanligt, en fröjd att kika in till dig!
    Sommarkram,
    Titti

    SvarSlett
  11. Du altså Vibeke!!!Her skulle jeg bare innom en snartur for å dobbelsjekke oppskriften på pastasalaten din lenger nede,men fikk jo aldeles hakeslepp og hjertebank av bildene dine her!Wow,wow og atter wow (ja jeg har hunder og har visst begynt å herme,hihi)!!
    Noe så nydelig og vakkert,benken i seg selv ja - men alt det fine du stæsjer med,fargene - ja det er bare fantastisk!!!!!!!!!!!SKRYT!!!!!!!!!!!
    For en inspirasjonskilde du er flinka!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  12. Your blue is wonderful! So very summer! Your pictures make me smile!
    All my best from Austria
    Elisabeth

    SvarSlett
  13. So very pretty-love the photos!

    SvarSlett