fredag 11. april 2014

Ikke bare påskeegg...

Man kan fylle med herlig påskegotteri...neeeida påskekremmerhus kan også fylles :) Ideen fikk jeg når jeg fikk tak i disse skjønne gamle påskekortene....Jeg måtte jo bruke de til noe, så da måtte bli dekor på påskekremmerhus :) Disse har virkelig fått bein å gå på i butikken og ikke så mange igjen nå...En koselig ting å gjøre er å fylle de med gotteri og pakke de inn i cellofan å gi bort i en liten påskegave :)

Her har påsketreet i butikken blitt pyntet opp med både gamle kort og søte små egg.
Dissse gamle vakre printene kan du kjøpe på fantastiske EATSY . Utrolig mye fint å finne her som folk fra hele verden selger.




I butikken har jeg malt en stor dør med tavlemaling,der kan jeg boltre meg å gjøre noe av det beste jeg vet...nemlig å skrive :) Og dagens gode ord er :Be the reason someone smile today :)

Under gårsdagens åpning av butikken fikk jeg de skjønneste blomster og søte gaver.Kjære tid så snille folk er :) Noen står i butikken og her er de satt sammen i min gamle svensk rustikke boks.

Har du sett finere fyrstikkesker ? Ja jeg ble helt fortapt i disse hvertfall og synes de er flotte som små dekorasjoner på bordet...og det var flere som merket seg disse i dag :)



Så vil jeg vise dere en søt gave jeg også fikk i går ,av ei ung kreativ jente jeg har hatt gleden av å jobbe med.Hun vet jeg liker dette sitaten veldig godt og hadde laget dette bildet til meg, en helt skjønn og personlig gave. Dette henger nå i butikken ,med ord jeg nå lever etter hver fredag og lørdag i butikken :)
GOD HELG ALLE SAMMEN !KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Så herlige kremmerhus for ikke å snakke om de nydelige gamle påskekort:) de var vikelig flotte:)
    Kjempe koselig i butikken din og masse flott som jeg helt klart kunne tenkt meg :)
    Ønsker deg en herlig palmehelg:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så vakkert hos deg Vibeke. Gratulerer med ny butikk. Skulle ønske jeg var i nærheten. Skulle gjerne vært innom deg. God påske.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig, her var det mye fint ja. De korta var supersøte!
    Gratulerer og lykke til med butikken!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Det er jo bare SÅ fint å se!!!!!
    Åååå for en koselig butikk....ja vet jeg sier det om og om igjen.......NYDELIGE bilder av alle Vibeke - ting!
    Skjønne kort og herlige kremmerhus.....KOS deg på jobb kjære venn!

    Natta skatta.

    SvarSlett
  5. Beautiful items! I love the matchboxes and those Easter cards!

    SvarSlett
  6. Dear Vibeke,

    Really beautiful!!
    And many, many warmy congratulations for your boutique!!!<3

    Many warmy spring hugs from here Finland to you,<3
    Marikki

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med butikken! Så mye herlig du har der! :)

    SvarSlett
  8. Fint påskpynt och vackra färger!

    SvarSlett