fredag 19. juli 2013

Vi tar solhatten på...

For i dag er det sommermarked i vakre Nevlunghavn,nærmere bestemt hos Bente med Otiilies Gårdshandel. Her skal jeg stille ut malerier,sommerbøker jeg har illustrert ,brukskunst og div papir.
Mange andre spennende utstillerer skal også være med i år...gleder meg til selv til å finne noen "gobiter"..







Så alle som kjenner for å oppleve en vakker sommerdag på landet,bør garatert ta seg en tur til sommermarkedet til Bente i dag:)Vi åpner kl 11 og holder på helt til kl16 !Kansje vi ses??
Strålende lørdag alle sammen!KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. God morgen vakre!
    Så herlig å se deg❤❤❤
    Bildene er som alltid en fryd også!
    Kos deg i dag,kommer til å bli gøy dette ja!
    Bjarte er litt bedre i ryggen....men tror jo selv han er supermann da selvsagt og vil helst gjøre alt mulig......så nå er jeg strengecamilla....hi,hi.
    Kos deg i dag ,skulle mer enn gjerne kommet på besøk!

    Smask❤

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder!
    Lykke til, det høres kjempekoselig ut!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  3. Ja, der skulle jeg gjerne vært ;-) Dere får kose dere masse. Hvis været hos dere er som her, har dere iallefall en fantastisk fin sommerdag foran dere ;-)

    Vakre, vakre bilder - som alltid! Jeg skulle gjerne hatt en bok med alle de herlige bildene dine ;-) Det hadde vært den perfekte sommerbok.

    Flott boktips du kom med. "Tirsdagsdamebøkene" er herlige. Har lest begge bøkene ;-) Den ene leste jeg i fjor og den andre i år. Veldig bra og avslappende sommerlektyre ;-)

    Nyt dagen og lykke til med utstillingen og salget i dag!

    Stor sommerklem

    SvarSlett
  4. For et deilig lekkert blogginnlegg. Strå mot det grønne. Drømmer meg bort her i regnværet i trøndelag.... God sommer! Takk for fin inspirasjon. signe

    SvarSlett
  5. You have such a lovely blog - I love stopping in every day to see your newest posts and beautiful photographs.
    Kaille

    SvarSlett
  6. For noen utrolig vakre somerbilder:)
    Man føler at man virkelig er tilsted hos deg:)
    Bare skjønt vennen:)
    Håper dere har hatt en kjempe koselig dag med masse besøk:)
    Må bare slutte meg til sommerhuset i bakken om at du burde virkelig lage en bok med alle dine nydelige bilder:)
    Samle alle og lage de 4 årstidene i boken med dine unike bilder:)de gir så mye inspirasjon til oss alle og man kan se på de om og om igjen:)
    Ønsker deg fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Å jeg bare kommentere på den Merete...Du treffer en liten drøm jeg går med der...Har veldig lyst til å gi ut en insprasjonsbok engang, jeg må bare finne ut av veien å gå for å få det til...Men det er altså ett av mine mål og drømmer dette,så igjen TUSEN TAKK for at du ønsker å nevne dette...Vi får bare vente å se:)))))Klem

      Slett
  7. it is really unique and creative picture amazing

    SvarSlett