tirsdag 7. mai 2013

Fornyelse!

VÅR er tid for fornyelse..
Ja vi snakker ikke STORE fornyelser altså men  rett og slett litt omøblering.Bytte ut til enda lettere tekstiler i hvitt, og BLOMSTER!! Selfølgelig:). Selv har det det blitt litt forandring i huset,hvor det er blitt en lettere stemmning etter litt ommøblering.






Mitt favoritt sted i stuen det her,her elsker jeg å dekorere til alle årstider:) Ved å bringe inn litt kurv og sommerblomster som pelargoner,ja da blir det VÅR/ SOMMER følelse for meg!
En ny og lett krok her nå altså. Et loppis bord og et loppis speil har fått kommet opp her.

Klart min vakre bukett skal få være med i dag også,står like vakkert ennå.



Rett og slett blitt helt forelska i disse nye gamle
kurvkistene mine,og mot hvitt her.. ja.....kan bare si det FUNKER for meg:)))))
Når kvelden faller på tennes det litt lys å skaper en vakker stemmning en deilig vårkveld..

Ja dette var noen bilder fra innemiljøet og resten av dagen skal tilbringes ute...I SOLA!!! så da blir vel kamra med en tur ut i dag også da,vet det skal skje litt forandringer der også:))Strålende vakker 8 mai alle sammen,hvor jeg for 24 år siden ble tante for første gang.Ikke gamle jenta var jeg da når rektor på vidregående kommer ut i skolegården en slik vakker vårdag,og roper navnet mitt". Ja nå har du blitt tante!!.Stor jubel ble det da og jeg var veldig stolt kan jeg huske:)) Gratulerer med dagen til Jeannett,måtte også dagen hennes bli aldeles strålende!
                                              KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Wonderful flowers, Vibeke!
    The roses in the bucket, that looks so lovely, I love it.
    May 8, for us also a special day. It's our day..

    Have a nice day, enjoy
    Hugs,
    Patricia


    SvarSlett
  2. Så fantastisk nydelige bilder!!
    Det er jo en fryd å bla seg nedover her:)
    Kos deg masse i sola!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Vilken fantastisk bukett !!! Ditt olivträd ser så fint ut oxå !

    En riktigt fin helg till dej...kleeeeem

    SvarSlett
  4. Hei på deg :-) Så utrolig nydelige bilder kjære du....hvitt, kurv og sommerblomster er jo så vakkert. Jeg skjønner at du må kose deg gløgg altså Vibeke....
    Har arva litt gamle "blikkspann", ser jo hvor flott det er med blomster i.....
    men som sagt, jeg får jo en masse ideer fra deg vettu....
    kos deg i sola, her er det også sol idag og meldt 20 varme....men i morra kommer regnet igjen....så det var det med paradiset da vettu :-)
    Klems fra en fan

    SvarSlett
  5. Hei du skjønne:)
    Bare utrolig vakkert og delikat:)
    JUST LOVE IT:)
    Jeg elsker Lavendel og den blomst gir alltid så nydelig effekt til alt det hvite:) Bare helt nydelige bilder som alltid:)
    Nå har jeg fått pakket gaven din og sender den på Fredag:) beklager at det har tatt litt tid, men har vært så mye de siste dagene!!
    Ønsker deg noen herlige fridager med håp om masse sol og varme:)
    Her regner det .....men håper på litt sol:)
    Varme klemmer Merete

    SvarSlett
  6. Du gör det så fint !! Korgstol och pelargoner, det är sommar för mig :) Dina blommor är så vackra. Kram Anna

    SvarSlett
  7. Du tar bare de herligste bilder! Det er så utrolig vakkert hos deg. Lyst, lekkert og delikat. Liker, liker, liker såååååå masse! Sukk!
    Nydelige detaljer og skjønne blomster.

    Ha en finfin kveld og en herlig helg, fine du!

    SvarSlett
  8. LOVELY!!Alt er bare så lekkert..Ja kanskje det burde skiftes til litt lysere tekstiler her også..Takk for den inspirasjonen! En nydelig dag ønskes deg,klem..

    SvarSlett
  9. Så utrulig flott du har det!! Elsker denne stilen ♥
    klem

    SvarSlett