søndag 21. oktober 2012

God søndag i høstens farger !


Det er bare en frisk og deilig søndag vi har her idag,og den NYTES ute ! Som vanlig har jeg tatt med hunden min og tatt en liten tur i skogen.. for å se hva den har å by på..:) Og det er jo bare å ta for seg,så masse skjønne naturmatrialer man kan ønske seg finnes jo der:) Så derfor dere...dette har jeg kost meg med idag....enjoy!






                  God søndag ALLE SAMMEN! Måtte den bare bli strålende!

Der holdt jeg nesten på å glemme gaven til en god og kjær venn jeg skulle vise dere..Hun fikk dette bildet med tre sommerfugler på av meg i går. Med diktet som har fulgt meg i mange år nå. Dette er til henne og hennes tre "sommerfugler".
                                                                       Klem Vibeke



5 kommentarer:

  1. Å nå tar jeg med meg te-koppen og kommer på besøk.....Så koselig du har dillet det til og så flotte ting du har plukket.
    En herlig dag her også...alle har vært ute og kostet og ryddet.
    Nå har Victor og meg laget raspeballer som står til kok!
    Må jo ha avskjedsmiddag med Casper....hi,hi..
    I morgen reiser jo han...

    Min tøffe nevø vant verdensmesterskapet i strong man (klasse 105 kg) i går!
    Jeg skrek og heiet så jeg er hås i dag....en gal tante....ho,ho.

    Et vakkert bilde du har malt....heldige de som er venn med deg!
    Tenker det var en flott feiring.
    Ha en herlig søndag min venn.
    Klemmer i bøtter og spann!

    SvarSlett
  2. Your pictures prove from a beautiful weekend outside! And the natural decorated basket is just a dream with the red table! Wonderful sunday and hugs, Barbara

    SvarSlett
  3. Herlig stilleben som alltid! Du har så mye vakkert gammelt med patina!
    Fin søndag!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  4. Superdupre bilder! Jeg falt sånn for det røde bordet ditt. Det kommer til å bli flott å bruke til advent og jul også. Virkelig lekkert stylet og fikset, Vibeke! Takk for skjønn inspirasjon.

    SvarSlett