søndag 26. august 2012

Brunt & Hvitt!



 Åh! så deilig det er med helg dere...og med det fine været vi har hatt hever det helgen litt ekstra:)I dag viser jeg litt brunt og hvitt som jeg synes er vakkert:)


                           Gamle og nye tekstiler om hverandre...
 Sitteputa eller duken om man vil, er et lite dekorativt innslag!



 Jakter stadig på brunt og hvitt porselen..dette fatet under her er engelsk og veldig veldig gammelt...å har akkurat den patinaen jeg liker.



Vi får vel se om høstene loppiser og besøker hos Skrot Tor kan hjelpe meg litt på vei med denne samlingen..Ønsker dere alle en herlig herlig søndag! Klemmer fra Vibeke

3 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEI FLINKE CAMILLA:))
    DETTE LIKTE JEG BARE SÅÅÅ GODT !!!
    JEG OGSÅ HAR EN BRUN OG KVIT TALERKEN SOM JEG ER SÅÅÅ GLAD I ENGELSK....
    ØNSKER DEG EN FIN DAG :)
    KLEM FRA ELI:))

    SvarSlett
  2. Hello skjønne!
    Så vakkert porselen....å det likte jeg veldig godt..
    Den søte blomsten er en skabiosa,så vakker og den er i blått også.
    Kose deg videre på søndagen min due!

    Klemmeklem;)

    SvarSlett
  3. Å så nydelige bilder du viser i dag!!!Visst er det fint med brunt og hvitt,ihvertfall i dine hender!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett